Treant
Opdracht
Ontwikkel een beeldconcept dat de kernwaarden van Treant Zorggroep (ziekenhuizen en zorgcentra) in zich heeft en dat in de hele communicatie, van voorlichting tot campagnemateriaal, toegepast kan worden.
Strategie
Het logo van Treant bevat een hartvorm. Deze hebben we tot hartvormig kussen gemaakt. Hiermee geven we enerzijds invulling aan de zachtere en warme kernwaarden van Treant. Anderzijds laten we daarmee de functie van Treant zien: ondersteuning op allerlei niveaus en in allerlei situaties. Maar wel subtiel aanwezig; de patiënt staat centraal.
Uitvoering
Het kussen wordt gebruikt in veel uitingen en settings. Voor zowel de ‘cure’- als de ‘care’-onderdelen van Treant. De meest bijzondere is een campagne voor het mammacentrum van Treant waarbij echte borstkanker-patiënten hebben geposeerd en hun eigen verhaal hebben verteld.
Portretten
Het logo van Treant bevat een hartvorm. Deze hebben we tot hartvormig kussen gemaakt. Hiermee geven we enerzijds invulling aan de zachtere en warme kernwaarden van Treant.