Communicatie en creatie
Graag slaan we een brug tussen communicatie en creatie. We bieden het beste van beide werelden en halen het beste uit jong talent. Het overbrengen van onze kennis en ervaring geeft energie. Op die manier beleven we nog elke dag dezelfde dosis werkplezier als in onze begintijd. Meer lezen over onze visie? Download dan een van de boeken die we geschreven hebben. Open voor jong talent.
Open boeken
de open organisatie
De open organisatie laat zien hoe Open de openheid verankerde in het ondernemingsplan, het management, in huisvesting, het personeelsbeleid, de dagelijkse omgang met klanten en nog veel meer. Het boek laat zien wat de voordelen zijn van een open bedrijfscultuur, maar ook welke consequenties dit heeft. Het toont dat écht werkplezier voor alle werknemers heel wat meer investering vraagt dan een vrijdagmiddagborrel, een jaarlijks zeildagje en een dertiende maand. Een boek over succes en valkuilen. Nuttig voor ondernemers die hun organisatie transparanter willen maken. Maar ook voor werknemers en studenten die meer openheid in hun werkomgeving willen. Het is prettig leesbaar; een kruising tussen een inspirerend management- en spannend jongensboek. En dat is eigenlijk ook wel logisch, want het is geschreven door de oprichters zelf.
Het ABC van regiomarketing
Regiomarketing is een niet meer weg te denken fenomeen binnen Nederlandse gemeenten en provincies. Steeds meer steden en regio’s ontwikkelen een duurzaam en integraal regiomarketingbeleid en proberen met campagnes betekenis te geven aan plekken. Het ABC van regiomarketing laat zien hoe een dergelijk traject in zijn werk gaat en geeft inzicht in de do’s & don’ts van regiomarketing in praktijk. Niet zozeer voorschrijvend, alswel inspirerend. Met veel voorbeelden en cases waarin de campagne van Drenthe, een van de meest integrale regiomarketingcampagnes van Nederland, centraal staat.